De ce nu avem?

Kwaidan (1965)

Un thriller-horror foarte misto. Daca ai chef de niste povesti serioase inainte de somn, atunci filmul asta e pentru tine. 😉

filme care merită văzute

Că japonezii fac o treabă bună, o știm cu toții. Că au făcut o treabă bună și cu filmele, s-ar putea să nu știm chiar toți. Eu sunt fan filme japoneze și mai ales fan Akira Kurosawa, de când am văzut clasicele The Seven Samurai, Ran sau Akahige (Barbă Roșie). Sunt filme reprezentative pentru cinematografia niponă dar și mondială, cel puțin din punctul meu de vedere.

La filmul de azi am ajuns printr-un gif văzut pe tumblr.com m-a condus către Kwaidan, un film premiat la festivalul internațional de la Cannes, din 1965 – a luat premiul juriului sau ceva de genul. Fără legătură cu subiectul nostru, vreau să menționez că în același an, Neamul Soimăreștilor a fost cel mai bun film la Cannes la capitolul imagine. Asta ca să ne amintim că am avut și noi filme bune, măcar în trecut.

SinopsisKwaidan (1965): este un…

Vezi articol original 814 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

