Cujetari

Ce te speria cand erai mic?

Pe tine ce te speria cand erai mic, monstrii sau intunericul?

N-am vazut inca Monsters, Inc.  dar o sa ma uit la el. Vazand trailerul care mi s-a parut caterinca, mi-am adus aminte de copilarie si de toate tenebrele ei care ne-au urmarit si poate ne mai urmaresc inca. Parte vina noastra, parte vina parintilor, dar cred ca toti am ramas cu sechele din copilarie, cu frici de ceva.

Cea mai proasta idee este sa le spui copiilor ca daca nu sunt cuminti, vine popa si-i ia sau minoritarii, sau medicii etc. Sa te miri dupa aia ca fuge copilul de medici ca naiba de tamaie si e de inteles.

In fine, mie nu mi-a fost frica niciodata de monstri, nu-mi faceam eu griji pentru ei. In schimb, o buna perioada de timp am avut probleme cu intunericul, efectiv imi era frica de intuneric, nu-mi placea sa dorm singur pe intuneric, sa merg pe afara in intuneric samd.

Am reusit sa-mi depasesc frica asta dar mai greu si mai tarziu, mi-a luat ceva timp, chiar cativa ani buni din viata as putea spune.

Tie de ce sau de cine iti era frica cand erai mic/a? 🙂

Bau-bau sau de lipsa luminii?

3 gânduri despre „Ce te speria cand erai mic?

  1. De un coltlon intunecat, intre un fotoliu si un sifonier. De fantome. De intuneric. Cand am mai crescut, am devenit obsedata de chestii oculte. Apoi am vazut the blair witch project si am devenit fana horror:)

    Apreciază

Lasă un răspuns

