* observatii

Sfarsitul lumii… adus de insecte?

Am vazut un articol aici ce m-a facut sa-mi aduc aminte de niste filme pe care le-am vazut cand eram mic.

Unul dintre ele se numeste Killa Bees cred (a nu se confunda cu celebra trupa de hip-hop ce a aparut tot pe atunci) si era un film despre albine mutant, foarte agresive si foarte ucigase. Albinele astea au reusit sa anihileze aproape un intreg oras. Le-au cam dat la ficat tovarasilor locuitori ai orasului respectiv.

Apoi, am mai vazut un film foarte misto, ceva cu niste furnici ucigase dar nu mai stiu cum se numeste. Stiu ca nici cu furnicile nu prea era combinatie, nu aveam ce sa le facem.

Revenind la filmuletul de mai sus, priveste te rog pe la jumatatea lui. Ia sa vedem… care crezi ca sunt sansele sa poate fi oprit roiul ala de lacuste? Eu zic ca spre zero. Sunt prea mici si prea multe ca sa le faci ceva. Nu m-ar mira sa doboare si un avion, daca intra in zona motoarelor, fiiind prea multe si resturile fiind prea mici, cred ca pot intra cam peste tot.

Daca se intampla ca niste tantari mutanti sa se puna pe treaba si sa ne infecteze cu vreun virus? Lucru care chiar se intampla?

Apoi, baga cineva mana in foc ca marile puteri, gen USA sau Russia nu se joaca cu insecte, nu fac ei deloc nici un experiment genetic? De ce nu? Ce ar fi mai util pentru orice tara in afara unor spioni de marimea unor insecte care sa intre peste tot lejer, fara probleme?

De ce nu ar face niste insecte sinucigase, care sa sara in aer cand ajung nu stiu unde si cand explodeaza sa imprastie o substanta mortala in aer. Si uite asa, cineva poate sa faca un atac de cord, „natural”. De ce sa nu se faca asta?

Si daca niste ganganii din astea se plimba deja libere prin atmosfera? Sau poate s-au produs mutatii singure, fara interventii umane din cauza schimbarii climei samd.

Deci putem opri insectele? Din punctul meu de vedere, nu. Rasa umana o sa dispara in momentul in care insectele or sa considere ca am respirat destul acelasi aer. Atunci ne vom duce in jos si ele vor reda pamanatului carnea de pe oasele noastre.

Sursa imagine: pexels.com

Lasă un comentariu