Cujetari

Cum ma dezabonez si eu?

Acum vreo cateva saptamani, m-a apucat pe mine cheful sa ma abonez la blogosfera. Am facut asta folosind mailul, aproape fara discernamant. Voiam sa fiu la curent cu ce se posteaza si etc.

Proasta idee, cea mai proasta. Am facut asta in weekend si cred ca m-am abonat la maxim 10-15 bloguri. Luni, pana la ora 12:00, aveam circa 40-50 de mailuri cu articole noi. S-o iau razna nu alta. Cine naiba credeti ca a citit toate articolele alea, eu? In nici un caz. Le-am luat pe sarite, apoi m-am dezabonat.

Am luat blogurile interesante si le-am pus in feedly, e mai ok asa. Asa pot tine sub control, intru cand vreau eu si nu-mi fac griji ca ratez vreun mail important din cauza spamului unora.

Ce e in capul oamenilor astia? Dragi prieteni, fiecare face ce stie si fiecare are propia reteta a succesului dar boss, cam cine credeti voi ca citeste 10 articole pe zi? Daca mai sunt si de 500-1000 de cuvinte fiecare… e cam dusa treaba. Cine sa aiba timpul asta? Io nu-l am. Tu, il ai?

Daca mai e si abonat la inca vreo 5 bloguri care fac la fel, cam cat timp ar trebui sa aloce Maricel blogurilor? Daca aveti de scris prea multe articole, atunci copii, va sfatuiesc sa mai faceti un blog. E alta zeama.

Apoi, bai boss, si eu am newsletter pe blog. De fiecare data cand se posteaza un articol, cine s-a inscris pe blog, primeste un mail. Dar e ok si stii de ce? Fiindca in cazul meu, omul se poate dezabona oricand. E ditamai butonul acolo, te poti abona acum si dezabona peste 5 minute, nici o suparare.

Ma scoate din minti viceversa. Cu ocazia de care am discutat mai sus, m-am abonat si la un mare blog. Ai fi zis ca un asemenea blog, este smecher si bine pus la punct, tehnic vorbind. Surpriza, nu! De abonat, m-am abonat. Dar nu avea si un buton de DEZABONARE! Get it?

A trebuit sa-i dau trei mailuri ca sa ma dezaboneze. De fapt, stai, a zis ca vb cu tipul de la tehnic sa ma dezaboneze ala. Cu tot respectul, dar mi se pare lipsit de profesionalism si face o impresie foarte proasta. E naspa sa-l tii pe om cu japca. Apoi, nu mi se pare deloc corect sa nu-i oferi posibilitate sa se dezaboneze.

Daca a avut nevoie doar de un buton/un click sa se aboneze si dezabonarea ar trebui sa fie la fel de simpla. Apoi, nu ar trebui sa fie decizia ta, ci decizia mea. Adica ok, eu am vrut sa ma abonez la blogul tau, e corect.

De ce trebuie sa depind de tine sa ma dezabonez? De ce trebuie sa-ti dau mail si sa astept sa raspunzi tu, cand ai putea sa-mi dai un simplu buton care sa faca treaba asta?

Sursa imagine: pexels.com

4 gânduri despre „Cum ma dezabonez si eu?

  1. Nasol. Eu am avut cativa abonati la newsletter pe blogul vechi si le-am trimis mail o singura data intr-un an :)) Pe blogul actual am renuntat la newsletter. Multi imi zic ca nu e ok dar eu consider ca cine imi citeste blogul nu uita sa intre din cand in cand.

    Apreciază

  2. Si eu am newsletter pe alte bloguri, dar omul se poate dezabona cu maxim doua click-uri. In fiecare mail pe care il primeste de la mine are optiunea asta. Plus ca am grija sa nu primeasca 15 mailuri pe zi ci maxim 2-3, pe saptamana.

    Apreciază

  3. Eu am avut zile cand am avut un chef de scris destul de mare si am publicat 3 articole in fiecare zi, timp de o saptamana 🙂 )))
    Pentru ca subiectele aveau oarecum legatura intre ele, nu puteam sa le programez pentru urmatoarele 3 saptamani asa ca am preferat sa le public asa, in calup sa zicem.
    Legat de dezabonare, cand vine mailul, ar trebui sa existe jos de tot, scris extrem de mic, optiunea de dezabonare.
    Daca e prin wp, ar trebui sa fie si mai usor de atat sa te dezabonezi.
    Alte variante de dezabonare nu cunosc. Aici poate ai ceva experienta si poti explica tu.

    Apreciază

  4. Eh, e normal asta, inteleg ce zici desi sincer, personal mi se pare prea mult. Cu privire la dezabonare, asta ziceam, ca ar trebui sa-i oferim omului sansa sa plece la fel de repede precum a venit. Si eu am newsletter, insa cu un singur click, cine nu mai vrea sa fie abonat, poate pleca la fel de repede cum a venit. Despre asta era vorba, nu mi se pare normal sa-l tii pe om cu japca.

    Apreciază

Lasă un răspuns

