De ce nu avem?

Mai multi bani pentru politicieni. Pentru ce?

Ma scarbesc din ce in ce mai mult oamenii. Ce sa mai zic de politicieni si nu s-a zis inca, mai e ceva de zis? Eu cred ca nu. Ca idee totusi… de unde puii meu au prins tupeul asta jegos? De ce, e clar, pentru ca noi i-am lasat. Capul plecat si bla, bla, bla.

Sa trecem insa mai departe ca n-as vrea sa divagam. Sa citim stirea asta, de pe hotnews.

Daca am inteles eu bine articolul, au cerut si au si primit mai multi bani. Ok, dar de ce, pe baza a ce?

Explicatiile domnului deputat de acolo sunt absolut puerile. Daca isi va lua domnul un job adevarat, o sa vada atunci care e volumul real de munca si care sunt problemele reale ale unui salariat. Domniile lor cum isi motiveaza salariile?

Eu n-am nimic impotriva sa primeasca bani mai multi dar sa si-i castige. Stiti de ce e mai smecher mediul privat decat statul? Pentru ca in mediul privat este rasplatita performanta.

De ce nu procedam si noi la fel cu domnii politicieni? Vor bani mai multi? Ok, nici o problema. La fiecare trei luni (daca nu lunar) evaluare. Ia sa vedem, s-a facut treaba? S-a facut, ok comisionam pe domnul politician. Nu s-a facut treaba? Nu s-a facut. Atunci il penalizam pe domnul politician. La trei evaluari nesatisfacatoare, facem cunostinta pantofului nostru cu fundul dansului si-l lasam sa-si gaseasca calea.

De ce nu aplicam si la stat principiile astea? In mediul privat se aplica si mediul privat chiar functioneaza.

Lasă un răspuns

