Cujetari

Mai cumpara cineva chestii datorita teleshopping?

Daca da, eu va sfatuitesc sa va opriti si ma refer aici in special la persoanele mai in varsta, ma gandesc ca sunt mai predispusi la asta.

Ma uitam acum cateva minute la o chestie, ceva ce lauda nu stiu ce aparat impotriva tantarilor, de il bagi in priza si nu mai ai nici o panica, stai linistit si asa mai departe. E bullshit total, nu functioneaza.

Am eu asa ceva, din fericire mama nu l-a cumparat, ci l-a primit. Dar este de pomana, la propiu si la figurat. Functioneaza cica cu infrasunete sau ceva de genul. Dar degeaba. L-am incercat si eu la mine in camera si cu geamul inchis si cu geamul deschis. Nimic bai nene.

Or fi fost infrasunete sau nu, dar cred ca tantarii aia dansau pe patul meu si pe muzica mea. Nici o sansa sa dispara nici un daunator, ba cred ca ii si atrageau. Cu regret dar n-am avut de ales, a trebuit sa revin la vechile metode, adica pastilele anti-tantari.

Asa ca, daca-mi permiti un sfat, inainte sa te apuci sa cumperi de la teleshoping sau din oricare alta sursa, fa o lista cu avantaje si dezavantaje. Mai intai de toate, stabileste daca tu chiar ai nevoie de acea chestie si abia apoi vezi daca este sau nu cazul s-o cumperi. Nu te lasa prostit de marketing si de povestile vandute, ca asta se intampla de fapt, e chestie de marketing.

Povestea vanduta iti inunda creierul si te face sa iti doresti chestia aia chiar daca tu nu ai nevoie de acel ceva. Asa ca mare grija. De asta se spune de exemplu sa nu te duci infometat la cumparaturi, pentru ca exista diverse mirosusi in magazin care te fac sa cumperi tot felul de chestii de care de fapt nu ai nevoie.

Si ai surpriza sa iesi din supermarket cu o sacosica si un milion mai putin. Te intrebi apoi: bai, dar eu pe ce am cheltuit banii aia? 0_0

Sursa imagine: pexels.com

2 gânduri despre „Mai cumpara cineva chestii datorita teleshopping?

  1. „cred ca tantarii aia dansau pe patul meu si pe muzica mea” :)) prea tare. Si ai mei fac un sir indian sau ceva de genul dar nu m-am gandit ca e posibil sa danseze :)). Cat despre teleshoping, eu credeam ca apartine de trecut chiar daca acele reclame se perinda cu orele la tv..

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

