Cujetari

Despre sfarcuri si ipocrizie

sculpture-naked-bosom-breasts-38444

Imi povestea o colega zilele astea ca a fost prin parc cu prietenul si inca o amica. Ok, all good, doar ca la un moment dat, trece o tipa pe langa ei care-si uitase sutienul acasa. Colega asta a inceput sa-mi povesteasca ca si prietenul ei si amica au inceput sa se scandalizeze ca dom’le, na ce bagaboanta, ca umbla fara sutien si asa mai departe.

Intamplator, o cunosc pe respectiva amica si stiu ca nu prea sta bine la capitolul asta asa ca, ea probabil de aia comenta.

Am incercat insa sa inteleg ce anume il deranja pe prietenul colegei mele. Eu il banuiesc de ipocrizie si poate de o pudoare exagerata generata de prezenta colegei mele. Altfel nu inteleg ce il deranja.

Baiat fiind, nu m-a derajat niciodata o femeie fara sutien chiar daca avea sani naspa. Mereu am considerat asta o priveliste placuta si senzuala. Nu stiu nici un baiat sa afirme contrariul, sa fie clar asta.

Dovada este ca acum vreo cateva zile, eram undeva pe strada din fata blocului unde stau si vorbeam la telefon. Pe trotuarul opus, trece o gagica la vreo 30 de ani care nu avea sutien, avea doar un maieu.

Pai boss, toti barbatii de pe langa (inclusiv subsemnatul) au capatat brusc gaturi mobile, de bufnita. Se uita toata lumea, ba chiar si niste femei si nimeni n-a avut nimic de comentat. Erau doar priviri admirative si zambete, nici un pic de hatereala.

Deci oare de ce o fi fost scandalizat tanarul domn de care vorbeam mai sus? Se prefacea doar sau se gandea ca ar fi putut fi prietena sa in loc? Inca ma chinui sa elucidez misterul.

Sursa imagine: pexels.com

2 gânduri despre „Despre sfarcuri si ipocrizie

Lasă un răspuns

