De ce nu avem?

Nu exista rasa pura

pexels-photo

Ma rog, articolul zice doar de europeni, dar am zis eu sa ma gandesc ca se aplica pentru cam toata lumea. Sunt de acord insa sa ne oprim la europeni, poate facem oamenii sa inteleaga de ce nu e ok sa si-o mai arda aiurea, asa teritorial.

Articolul este cel de aici si te invit sa-l citesti in intregime, este foarte interesant. Explica bucata cu bucata daca vrei cum sta treaba si de ce nu exista rase europene pure.

Mie imi este foarte clar din ce am trait si inteles eu pana acum, ca noi oamenii, ca rasa, n-am fost facuti sa fim statornici. Asta mi se pare doar o intamplare, in schimb cred ca drumul nostru presupune calatoriile diverse si o parte nomada. O parte care sa te duca de colo colo, sa explorezi etc.

Asa s-a intamplat si in trecut dar din varii motive, atunci poate cautau mancare, sclavi, tinuturi mai bune etc. Cert este ca e clar ca majoritatea popoarelor de astazi reprezinta un amestec de rase sau de popoare. Asta se schimba in continuare, fiindca intotdeauna cei mai saraci, au tras spre tarile mai bogate. Clar?

Asa cum ne miscam noi spre Anglia, se misca chinezii spre noi. Evident, o parte din populatie se combina cu acesti migranti si apar asadar copii si deja se amesteca sangele. Asta ar trebui sa intelegem noi cand ne batem cu pumnul in piept si facem urat ca au venit aia sa ne ia pamanturile, femeile etc. si ca noi am fost aici.

Da, am fost noi aici, dar mai erau si altii. N-ai avut un singur bunic.

Sursa imagine: pexels.com

Lasă un răspuns

