De ce nu avem?

Seriale de animatie

Vad ca se tot cauta seriale si mai ales seriale de animatie. Nu s-a schimbat nimic de acum 15 ani. Atunci erau mamele noastre care se uitau la telenovele la tv, acum suntem noi care ne uitam la seriale pe net.

Ok, eu nu ma uit la seriale, am insa momente cand din pacate cedez si atunci ma uit. Imi doresc sa nu, pentru ca mi se pare ca este o pierdere foarte mare de timp, e pur si simplu aiurea. Din fericire pe mine nu ma tine mult cheful acesta, scap repede de asta.

Insa, tot caut ceva la care sa ma uit cand mananc. M-am mai uitat la chestii gen Las Fierbinti dar iarasi, nu m-a prins prea mult, nu prea ma mai amuza, doar pe alocuri.

Revenind la idee, prefer sa ma uit rapid la niste desene animate. Mi se pare mai misto asa, cat mananc, sa ma uit la doua, maxim trei episoade din ceva, ce ma amuza si ma relaxeaza. Ba anumite personaje, ma si inspira.

Incepem cu Atom Ant, un serial vechi cu o furnicuta supererou, cu superputeri. Este foarte caterinca.

196_category_img

Continuam cu Pixie and Dixie and Mr. Jinks, smecherie pe felie. Imi place mult, este un soi de Tom si Jerry vechi, cu doi soareci si o pisica. Este caterinca si un episod are vreo 6-7 minute. Nu-ti freaca deloc prea mult timp.

6_category_img

Urmeaza The Pirates of The Dark Water, un serial SF, care nu are legatura cu cele de mai sus. Este o poveste supranaturala, fantastica, de aventura. Din pacate s-a facut doar un sezon si a ramas in pom.

91_category_img

Pinky and The Brain, este un alt serial smecher, cu doi soareci ce incearca sa cucereasca lumea, dintre care unul foarte inteligent si celalalt complet idiot.

206_category_img

Ultima recomandare de astazi, avem Wacky Races o cursa nebuna cu multi oameni si multe masini, fiecare cu particularitatile ei.

17_category_img.jpg

Toate acestea le gasiti pe http://www.toon.is/, de unde am si luat pozele.

Voi la ce seriale va uitati?

Lasă un răspuns

