Cujetari

Fa ce crezi si lasa-i pe ceilalti in pace

pexels-photo-289381

Poveste de pe la servici. O sa am multe din astea fiindca sunt o adunatura de ciudati si dilai. In fine.

Din varii motive, am ales sa tin postul Pastelui in intregime. Cu vreo doua exceptii cand am mancat niste mozzarella pe niste pizza, in restul timpului n-am depasit masura. Carne n-am mancat deloc, macar atat.

Tot fiind zile de nastere, tot nemaivedem pe la bucatarie, e imposibil sa nu se prinda cineva ca tii posta sau din astea.

Eh si se trezeste o colega care are vreo 50 de ani, pretinse puteri de medium sau din astea si care serios, cred ca are o mare problema la cap. La propiu. Are diverse fixuri si in capul ei cred ca este un mare mix de religii de la crestinism si ortodoxie pana la stiu eu, budhism si din astea. Nu asta e insa problema ei.

Probema ei este ca este insistenta si insista aiurea. Stia ca tin post, nu stia insa si ratiunile pentru care fac asta asa ca s-a gandit sa-mi dea niste sfaturi complet gratuite. Sa ma duc sa ma spovedesc dom’le ca asa trebuie si c-o fi si c-o pati. Era foarte categorica si foarte insistenta.

Fara sa vreau insa am fost nevoit sa fac misto de divinitate ca sa ma lase in pace. Pur si simplu nu tacea din gura si nu mi-a dat de ales.

Oare de ce nu si-or vedea oamenii de treaba lor, care o fi aia? Eu as zice ca ar fi mai bine pentru toti sa faca asta.

Lasă un răspuns

