De ce nu avem?

Manuscriptum

pexels-photo-129743

Salutare. Eu port mai multe nume si nick-uri. In functie de ce ma inspira pe moment, imi tot schimb numele.

De aia nici nu vi-l spun pe actualul. Imi puteti spune „rufos”, scris exact asa. Da, l-am gasit intr-o carte, mi-a placut si vreau sa-l folosesc.

Tot dintr-o care a aparut si numele blogului, „Iarba Fiarelor”. Mi-a placut mult cartea si legenda creata in jurul numelui si am vrut sa-l folosesc. Ce sa zic, sa ne citim cu bine.

Voi posta diverse pe aici, probabil de la filme la ce se mai intampla in lume, nu stiu ce sa zic. Ce si cand imi trece prin cap, le gasiti pe aici. Mai am destule bloguri pe langa asta, dar am vrut ceva fresh si voiam neaparat sa am un blog pe wordpress. Pe asta chiar planuiesc sa-l pastrez.

Pana data viitoare, sa ne citim cu bine!

Lasă un răspuns

