De ce nu avem? · Ironia sortii

Asocieri idioate

Doar o observatie scurta de data asta. De fapt, cam astea inseamna blogging-ul sa observi chestii acolo unde alte persoane nu le observa. Mi s-a parut doar ciudata o chestie si am zis s-o discut si cu voi.

Care-i faza, acum cateva zile stateam pe youtube si ma bucuram de niste muzica. Din piesa in piesa, asa cum se intampla am ajuns si la o piesa a lui Ccedry2k, o piesa mai veche.

Stiti, pe youtube apar in dreapta sugestiile. Asta a fost si chestia care m-a facut sa pufnesc in ras. Dupa cum vedeti in poza de mai jos, apare in dreapta piesa „Noile Ordini Mondiale”, uploadata de Adolf Hitler.

Snap 2017-03-30 at 06.35.36

Mai ironie de atat se poate? Numai mie mi se pare aiurea si penibila faza asta? E ca si cum canalul Satana uploadeaza Crezul sau Psalmul 50. Adica, cineva cu numele unui mare dictator, criminal de razboi si mare dornic de a instaura o noua ordine mondiala uploadeaza o piesa care lupta tocmai impotriva unei chestii de genul.

Mi s-a parut ciudat, penibil si amuzant in acelasi timp.

Un gând despre „Asocieri idioate

Lasă un răspuns

